Firma

Rainbow Tours SA

Ogłoszenie

Doradca Klienta w Dziale Call Center

Miasto/województwo

Łódź

Publikacja

2018-02-13

Opis Firmy

Zaufaj naszemu doświadczeniu
Firma Rainbow Tours S.A. jest obecna na rynku tour operatorów od 1990 roku. Jesteśmy jednym z największych i najprężniej działających podmiotów świadczących usługi turystyczne w Polsce. Konsekwentnie od 26 lat mamy ambicję aby pokazywać wszystkim miłośnikom podróżowania prawdziwe oblicze Europy i Świata. Rzetelnie dbamy o interesy naszych klientów i zawsze gwarantujemy zgodność oferty z jej realizacją.
Od 9 października 2007 jesteśmy spółką notowaną na GPW . Świadczy to o spełnianiu organizacyjno-prawnych wymogów, wyznaczonych przez instytucje kontrolne na rynku kapitałowym. Jako spółka giełdowa upubliczniamy szczegółowe dane dotyczące naszych wyników finansowych.
Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki, która jest ogólnopolską organizacją samorządu gospodarczego przemysłu turystycznego. W roku 2010 przystąpiliśmy do programu Rzetelna Firma. W jego ramach udostępniamy szereg informacji świadczących o naszej wiarygodności. Możemy się również poszczycić byciem jednym z założycieli Polskiego Związku Organizatorów Turystyki.
Najmocniejszą stroną naszej firmy są ludzie. Piloci i rezydenci – najlepsi na rynku – oraz pracownicy biur obsługi klienta, call center, marketingu i innych działów – wszyscy wyróżniamy się nie tylko wiedzą i doświadczeniem płynącym z wieloletniej praktyki. Przede wszystkim kochamy to, co robimy. Mamy poczucie, że pracujemy w zespole i opinia każdego z nas jest ważna.
To zespołowe myślenie sprawia, że gdy nasza firma się rozwija i jej znaczenie na rynku wzrasta, czujemy że mamy udział w tym sukcesie. Sukces firmy staje się naszym sukcesem.
Jesteśmy pasjonatami, którzy chcą dać swoim klientom radość z podróżowania. Chcemy pokazywać świat w jego prawdziwych obliczach. Kochamy podróżować - aby zagwarantować satysfakcję z udanego urlopu osobiście odwiedzamy wszystkie miejsca, które stanowią cel podróży. Odwiedź nas na: r.pl


 
Biuro Podróży Rainbow, jeden z największych touroperatorów w Polsce; spółka akcyjna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych, w związku z rozwojem działu sprzedaży poszukuje pracowników.
 
Doradca Klienta w Dziale Call Center
Miejsce pracy: Łódź
 
  • Fascynują Cię podróże i marzysz o zwiedzaniu świata?
  • Chcesz spełniać swoje podróżnicze marzenia?
  • Lubisz ludzi i łatwo przychodzi Ci nawiązywanie kontaktów?
  • Masz w sobie energię i potrafisz dzielić się nią z innymi?
  • Chcesz uczestniczyć w szkoleniach w kraju i zagranicą?

Jeśli na powyższe pytania odpowiesz TAK, to:
 
Złóż aplikację i dołącz do call center innego niż wszystkie!


Jesteśmy młodym, zgranym zespołem, który ma ambicję zostać Nr 1 na rynku światowej turystyki. Pracujemy w centrum Łodzi, na 12. piętrze wieżowca, z piękną panoramą miasta za oknami. Praca u nas jest często trudna, ale w zamian oferujemy dobre zarobki, stabilne zatrudnienie i możliwość zwiedzania świata. Nie wszystko od razu, ale gwarantujemy to każdemu, kto chce się rozwijać i nie boi się podejmowania wyzwań. Jeśli chcesz sam zapracować na swój sukces, to czekamy właśnie na Ciebie. Nie musisz mieć doświadczenia w turystyce. Wystarczy chęć do nauki i pozytywne nastawienie. Reszty nauczysz się od nas.
 
Nie dostaniesz od nas służbowego laptopa czy komórki.
My oferujemy cały świat!


Zakres obowiązków, jaki na Ciebie czeka, to m.in.:
  • Profesjonalna, indywidualna opieka nad Klientem przez telefon oraz email.
  • Sprzedaż i doradztwo w zakresie oferty Rainbow (tylko połączenia przychodzące).
  • Dbałość o prawidłowe przygotowanie dokumentów niezbędnych do podróży.

Wymagania konieczne:
  • Łatwość nawiązywania kontaktów.
  • Odpowiedzialność.
  • Umiejętność organizacji własnej pracy.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Dyspozycyjność (praca wg grafika, również w weekendy).
  • Nienaganna dykcja.
 
Dodatkowe atuty, które mogą przeważyć na Twoją korzyść:
  • Doświadczenie w turystyce, niekoniecznie w sprzedaży wycieczek.
  • Doświadczenie w obsłudze wymagającego Klienta.
  • Dobra znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego.
 
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat.
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń, dopasowany do Twojej wiedzy i umiejętności.
  • Zarobki w pierwszym roku pracy wahające się w granicach 3,5-5 tys. zł brutto.
  • Indywidualne wsparcie trenerów sprzedażowych.
  • Szkolenia z zakresu produktu, technik sprzedaży i obsługi Klienta (również zagraniczne).
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę u renomowanego touroperatora.
  • Możliwość dalszego rozwoju, zarówno w strukturach call center jak i centrali firmy.
  • Pracę w przyjaznym, młodym zespole.